lunes, 14 de septiembre de 2015

CONTIDOS



CONTIDOS
CONTIDOS XERAIS
CONTIDOS MÍNIMOS

 TEMA 1: GRECIA E ROMA. MARCO XEOGRÁFICO E HISTÓRICO 
  • O Territorio da Grecia antiga. 
  • Periódicos históricos da Grecia antiga. 
  • Orixgen de Roma e marco xeográfico do seu imperio. 
  • Períodos históricos da Roma antiga. 
  • A conquista romana de Hispania. A romanización. 
  • La herdanza da cultura clásica. 
 TEMA 1: GRECIA E ROMA. MARCO XEOGRÁFICO E HISTÓRICO
  • O Territorio da Grecia antiga. 
  • Periódicos históricos da Grecia antiga. 
  • Orixgen de Roma e marco xeográfico do seu imperio. 
  • Períodos históricos da Roma antiga. 
  • A conquista romana de Hispania. A romanización. 
  • La herdanza da cultura clásica.

TEMA 2: O GREGO E O LATÍN 
  • DO indoeuropeo ao grego. 
  • O alfabeto grego. 
  • O latín E as lInguas románicas.
  • O alfabeto latino.
  • A herencia da cultura clásica.
 EMA 2: O GREGO E O LATÍN 
  • DO indoeuropeo ao grego. 
  • O alfabeto grego. 
  • O latín E as lInguas románicas.
  • O alfabeto latino.
  • A herencia da cultura clásica.

TEMA 3: A SOCIEDADE GREGA E A SOCIEDADE ROMANA 
  • Formas de goberno nas polis gregas.
  • Órganos de goberno en Roma. 
  • A estructura social en Grecia e en Roma.
  • A familia en  Grecia e en Roma.
  • A educación en Grecia e en Roma..
  • O dereito.
TEMA 3: A SOCIEDADE GREGA E A SOCIEDADE ROMANA 
  • Formas de goberno nas polis gregas.
  • Órganos de goberno en Roma. 
  • A estructura social en Grecia e en Roma.
  • A familia en  Grecia e en Roma.
  • A educación en Grecia e en Roma..
  • O dereito.
 TEMA 4: A VIDA COTIDIÁ EN GRECIA E EN ROMA
  • Etapas da vida: do nacemento á mOrte. 
  • A Xornada dun cidadan. 
  • A indumentaria, o calzado, e o peiteado. 
  • Os almorzos e as vaisela. 
  • A casa e o mobiliario.
  • A herdanza da cultura clásica.


 TEMA 4: A VIDA COTIDIÁ EN GRECIA E EN ROMA
  • Etapas da vida: do nacemento á mOrte. 
  • A Xornada dun cidadan. 
  • A indumentaria, o calzado, e o peiteado. 
  • Os almorzos e as vaisela. 
  • A casa e o mobiliario.
  • A herdanza da cultura clásica.

 TEMA 5: RELIXIÓN E MITO 
  • A relixión grega. 
  • Mitos gregos (I): os dioses olímpicos.
  • Mitos gregos (II): outros dioses. 
  • Mitos gregos (III): os heroes. 
  • A relixión romana. 
  • A mitoloxía, fonte de inspiración artística. 

 TEMA 5: RELIXIÓN E MITO
  • A relixión grega. 
  • Mitos gregos (I): os dioses olímpicos.
  • Mitos gregos (II): outros dioses. 
  • Mitos gregos (III): os heroes. 
  • A relixión romana. 
  • A mitoloxía, fonte de inspiración artística.
 TEMA 6: LITERATURA E CIENCIA 
  • A literatura grega. 
  • Xéneros literarios en prosa en Grecia. 
  • A literatura latina.
  • Xéneros literarios en prosa en Roma. 
  • A ciencia en Grecia. 
  • A técnica en Grecia e en Roma. 
  • A herdanza da cultura clásica.

 TEMA 6: LITERATURA E CIENCIA
  • A literatura grega. 
  • Xéneros literarios en prosa en Grecia. 
  • A literatura latina.
  • Xéneros literarios en prosa en Roma. 
  • A ciencia en Grecia. 
  • A técnica en Grecia e en Roma. 
  • A herdanza da cultura clásica.

 TEMA 7: O ARTE GREGO E O ARTE ROMANO 
  • Características do arte grecorromano. 
  • O urbanismo grecorromano. 
  • Obras públicas. 
  • As artes plásticas (I). 
  • As artes plásticas (II)
  • Vestixios arqueolóxicos na Península Ibérica.
  • A herdanza da cultura clásica
 TEMA 7: O ARTE GREGO E O ARTE ROMANO
  • Características do arte grecorromano. 
  • O urbanismo grecorromano. 
  • Obras públicas. 
  • As artes plásticas (I). 
  • As artes plásticas (II)
  • Vestixios arqueolóxicos na Península Ibérica.
  • A herdanza da cultura clásica


CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN DO CURSO 2015-16

CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN 
 1. Requisitos imprescindibles para aprobar unha evaluación:
 a. Nota mínima nas probas obxectivas. No se exixe unha nota media. Sempre se fará media  
b. Entrega de traballos. En cada evaluación se entregarán tres traballos: un de investigación, outro sobre a lectura dun libro relacionado co mundo clásico e un terceiro que recopile os coñecementos de cada avaliación. É fundamental ca entrega se faga na data prevista. 
c. Caderno de clase. O  alumnado disporá dun caderno para o traballo de clase, pero éste non se evaluará
2. Criterios de cualificación en cada avaliación. 
a. Probas obxectivas. Realizaráse un único examen por avaliación con o contido do traballo de recopilación dos coñecementos de cada avaliación. 
b. Traballo e actitude diaria. Presuponse, pero valoraráse de forma obxectiva con puntuación na nota de avaliación.
c. Relación entre as avaliacións. A nota final do curso será unha media das tres avaliacións. 
3. Mecanismos de recuperación.
 a. Recuperación de probas de coñecemento suspensas durante o curso. O alumnado que non obteña a cualificación de cinco en cada avaliación tenrá opción a recuperar cada avaliación ao principio da seguinte. Para elo marcaráse unha nova data para a entrega dos traballos pendentes e para o examen. 
b. Recuperación final en xuño.

AVALIACIÓNS:
AVALIACIÓN INICIAL:  Coñecementos 100% Proba obxectiva inicial sobre cultura xeneral do mundo clásico 



PRIMERA EVALUACIÓN
CONCEPTO
PESO
INSTRUMENTO  DE CUALIFICACIÓN
COÑECEMENTOS
      50     %
Un examen obxectivo
DESTREZAS
10%
Redacción, exposición e presentación dos traballos
TRABALLOS
40%
Contidos dos traballos

SEGUNDA EVALUACIÓN
CONCEPTO
PESO
INSTRUMENTO  DE CALIFICACIÓN
COÑECEMENTOS
50     %
Un examen obxectivo
DESTREZAS
10%
Redacción, exposición e presentación dos traballos
TRABALLOS
40%
Contidos dos traballos
TERCERA EVALUACIÓN
CONCEPTO
PESO
INSTRUMENTO  DE CALIFICACIÓN
COÑECEMENTOS
      50     %
Un examen objetivo
DESTREZAS
10%
Redacción, exposición e presentación dos traballos
TRABALLOS
40%
Contidos dos traballos
Ao final do curso, faránse un examen final de toda a materia do curso para aqueles alumnos que no haxan conseguido aprobar coa media das tres avaliación. 
Proba extraordinaria de setembro. O alumnado realizará un examen global no que se incluirán preguntas de todo o temario visto durante o curso. Dito examen puntuaráse sobre un total de 10 puntos e aprobaráse si consigue, alo menos, un 5.